• (Android) Castle Clash: Guild Royale trucurile cresc primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ trucurile cresc primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    E doar o copie nereusita de la Clash of Clans

    Cred că în sfârșit este timpul pentru recenzia mea (haha.) Joc din 2014 și acest joc este unul dintre jocurile mele de strategie preferate din lume! Există câteva dezavantaje, cum ar fi un chat mondial deschis oricărui prădător sau „târâtor”, altfel acest joc este atât de distractiv și îmi place că poți obține putere și eroi să urce la nivel! Acord mult credit IGG Games și echipei de asistență! Joc asta tot timpul și după această recenzie probabil că voi reveni imediat la el! Bună treabă!

    Jocul era grozav, moduri și provocări diferite etc........... Am peste o sută de eroi acum, ceea ce, în mod realist, este de necontrolat, fiecare trebuie să fie ridicat la nivel, apoi mai sunt armele, descântecele, ca să nu mai vorbim toate animalele de companie și super-animalele de companie au nevoie de o creștere la nivel, ceea ce necesită o cantitate uriașă de resurse... Mi se pare enervant că cei mai puternici eroi ai mei pot fi uciși aproape instantaneu în lupte cu jucători care aparent sunt mult mai jos, cum functioneaza?? Hai IGG sortează. eu

    Bă l-am instalat pentru Stantoff 2

    Nu ma ultima sa fac verificarea la farming simulator 22

    A fost un joc de tactici de război în parc de acțiune. Mi-a plăcut foarte mult jocul.

    Un rahat de joc. Daca nu bagi bani nu faci fatza.

    Mai misto ca clash of clans nu e

    Am reușit să recuperez un cont vechi, sistemul de recuperare este grozav și, dacă iei o pauză lungă, este destul de ușor să ajungi din urmă, jocul este distractiv și l-aș recomanda oricărui pasionat de jocuri mobile

    Jocul acesta era grozav. Acum, pentru a câștiga este doar plătită. Un jucător f2p nu are nicio șansă împotriva cuiva cu unul dintre eroii lootbox-ului

    Nu mai pot sa joc


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :